SETMANA SANTA (2): SERMÓ DE LES SET PARAULES

 


A la nostra ciutat destaquem que aquest divendres, a les 12 del migdia, l’Església de Crist de Sabadell (Comunió Anglicana) celebra el seu Ofici de Divendres Sant, un temps de pregària comunitària al voltant de les circumstàncies de la mort de Jesús en la creu i el seu significat per a tota la humanitat. Els interludis musicals i els temps de silenci acompanyen les breus reflexions al voltant dels passatges dels evangelis coneguts com a Set paraules de Jesús a la Creu. Tothom és convidat a participar-hi.

L'ordre tradicional de les set paraules o frases de Crist és:

  1. Pare, perdona'ls perquè no saben el que fan. (Lluc 23,34).
  2. T'ho asseguro: avui seràs amb mi al paradís. (Lluc 23,43).
  3. Dona, aquí tens el teu fill. Aquí tens la teva mare. (Joan 19,26-27).
  4. Déu meu, Déu meu, per què m'has abandonat? (Mateu 27,46 i Marc 15,34).
  5. Tinc set. (Joan 19,28).
  6. Tot s'ha complert. (Joan 19,30).
  7. Pare, confio el meu alè a les teves mans. (Lluc, 23: 46).

(La imatge del començament: Crist de Sant Joan de la Creu, de Salvador Dalí, 1951) Redacció MES.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MEMORIAL ÀLEX SEGLERS 2023

BON NADAL