Continuem treballant: JOSEP CORBELLA. AQUÍ ESTARÀS BÉ.


Aparcament al Passeig, per què NO - Entesa per Sabadell


En Josep Corbella, 79, viu molt a prop del Passeig de la Plaça Major, Sabadell. És de la parròquia de Sant Fèlix, i membre del Moviment Ecumènic de Sabadell, i ens ha enviat un missatge que agraïm. No es tracta d'una queixa, sinó més aviat d'una anècdota d'aquests temps de virus, explicada amb la seva fina ironia.



Bon dia Toni!!

Ahir dimarts dia 14 d'abril, cap el migdia, vaig anar a la farmàcia LLop, que és a tocar de casa, a comprar una pomada.

Quan vaig sortir, vaig seure en un banc que hi ha just davant mateix d'aquest establiment, hi tocava el sol i vaig pensar: aquí estaràs bé.

Efectivament, quan més estona passava més bé m'hi trobava. M'entretenia veient els clients de la farmàcia que entraven i sortien, alguns havien d'esperar-se que algú sortís per poder entrar-hi ells.

Amb tota aquesta distracció, i el solet que tocava, vaig notar que fins i tot em començava endormiscar i quan més bé  estava, se m'aparegué un guàrdia urbà motoritzat que molt amablement em preguntà:

-Què feu?

-Doncs miri, he comprat aquesta pomada a la farmàcia i ara estic aquí assegut, descansant i prenent el sol.

Ell em diu:

-Vostè no hi pot ser al carrer. Si us plau, vagi-se'n cap a casa.

Sense dir cap paraula, em vaig aixecar i cap a casa.

D'aquesta situació podem deduir doncs que al carrer hi podem ser per anar a comprar, fer gestions, passejar el gosset (qui en tingui) (a mi no me'n deixen tenir), etc. però NO per seure en un banc i descansar.

Ara no ens podem abraçar. Que seguim tenint un bon confinament.

Toni, fins a sempre i Déu per sobre de tot.

15/4/2020

Josep.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MEMORIAL ÀLEX SEGLERS 2023

BON NADAL